صادقی: درباره بحث کاپیتانی امیر خان و آقای فتح الله زاده تصمیم می گیرند.

مدافع تیم استقلال گفت : من هنوز به پختگی کامل رایکاپیتانی نرسیدم

امیر حسین صادقی پس از پیروزی استقلال مقابل سایپا در پاسخ به اینکه گفته می شود اختلاف میان رحمتی و نکونام بر سر اوست اظهار داشت:یعنی دعواها سر من است؟موضوع این است که نکونام از اوساسونا آمده و سالها در اروپا بازی کرده است.او تفکر اروپایی دارد.رحمتی هم دروازه بان اول تیم ملی است و قابل احترام است.بنابراین مطرح کردن این مسائل درست نیست و از شما خواهش می کنم این مشکلات را الکی به من ربط ندهید.

وی درباره اینکه زمانی همراه با پیروز قربانی کاپیتان استقلال بود و چرا الان مدعی بازوبند نیست عنوان کرد:درباره بحث کاپیتانی امیر خان و آقای فتح الله زاده تصمیم می گیرند.پیش از این هم در مصاحبه هایم گفتم خودم را در اندازه ای نمی بینم که بخواهم کاپیتان تیم بزرگ استقلال باشم.افرادی مانند؛حجازی،حاجیلو،فکری و منصوریان کاپیتان اول این تیم بوده اند و من هنوز تفکرم به اندازه این بزرگان نیست که بخواهم خودم را در حد کاپیتانی اول تیم بدانم.هنوز به اوج پختگی شخصیتی قرار نگرفته ام و صلاح نمی بینم کاپیتان تیم بزرگی مثل استقلال باشم.

 



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، مصاحبه ، ،
برچسب‌ها: صادقی , کاپیتان , امیر , آقای فتح الله زاده , فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , استقلال ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.